fredag 5 april 2013

Status quo

Nu skulle egentligen vänner från ön kommit hit men vi fick ställa in allt igårkväll. Sååå trist. Vi trodde hela veckan att Alice feber skulle ge med sig men varje dag har det hållt sig krampaktigt fast.och igårkväll fick även lilla herr H fått feber.typiskt. Ja så vi kör fortsatt sjukstuga och jag tog med henne till VC idag eftersom det är 5e dagen med hög feber, men det påvisar inget.. Och ikväll har hon nästan haft 40 graders feber. Så det går ju inte åt rätt håll alls. Stackars stackars liten, och trots att hon är så sjuk är hon så himla söt det lilla livet.. Mitt lilla hjärtegryn.

Trots en dag inomhus så spirar våren känns det som, solen har legat på hela dagen och snön smälter!! Underbart!! Vi har en lugn myshelg framför oss och just nu klurar jag på om jag skall ge Pulled pork en ny chans.. Ikväll åt vi hamburgare och solen låg på det kändes som värst sommardagen och jag glider runt i chinos & ett vitt linne. Kom vår! Kom nu!! Måtte dessa 7 starurar varit, nån som har koll? Kung Bore - stay away! Du skulle bara våga komma hit igen.

Nu skall jag mysa med min lilla sessa.

Happy Friday!!
Puss Fru B.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar