måndag 25 februari 2013

Vinklubben..


Åh va trevligt vi hade i fredags. Jag har sån himla tur att ha så grymma brudar i grannskapet. Det blev en superhärlig kväll med vinklubben. Temat var som sagt var Italiensk och vi gick all in och lyssnade tom på Italienskmusik hela kvällen. haha. Mat, dryck, skratt varvat med riktit tunga diskussioner. En riktigt härlig mix av allt och ett abrupt "uppvaknande" när vi alla insåg att klockan var över 02..

Inte varje fredag jag går och lägger mig framåt tre snåret.. (!)
Tur för mig att jag har så snäll man & barn som lät mig sova lite extra länge på lördagen.

Tiramisun blev bra och jag kan helt ärligt inte förstå varför jag aldrig gjort det tidigare, det är ju så himla gott!
Och sen måste jag tipsa om den bästa crostinin enligt mig, jag gjorde rödpesto på soltorkade tomater (12 st), mixade med basilika (en kruka), vitlök (1 klyfta), olivolja (1/2 dl) bred sen på det på färdiga små crostinis och toppa med en skiva tryffelsalami. Smarr!

Längtar redan efter nästa vinklubb! :-)

Puss Fru B.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar