lördag 9 februari 2013

Ut till brevlådan

..ja det är så långt jag har kommit idag, skottat bort all snö och tagit in morgontidningen (som jag iofs inte ens hunnit öppna). Efter frukosten kom några kompisar över på lite fika & lek. Sen blev det våffellunch & då kom Tessan på besök. Mannen kom hem (tack å lov lixom) och medan jag skulle säga hej då till Tessan hade hela familjen somnat på diverse ställen i vardagsrummet. Så alla snusar & sover, jag lagar Pulled pork till ikväll. Får se om det blir bra! Klurar lite på vad man skall ha för tillbehör. Endera kör man ju på "taco" spåret eller så kör man på "mack" spåret. Hm. Hur brukar ni göra? Får klura ett varv till innan jag åker till affären för att komplettera lite.

Inte så himla mysigt väder idag i storstan.. Igår tänkte jag att vi skulle åka in till stan å gå på museeum eller nått sånt men i det här snö/blåsvädret vill man ju bara vara inne. Imorgon kanske! :-)

Ha en mysig lördagkväll! Blir det mello?
Jag e inget fan av det egentligen men det slutar säker med att man tittar på t iallafall om det nu inte går någon trevlig film!

Puss Fru B.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar