fredag 2 november 2012

hej... jag saknar er!

Tänk vad tiden går.. nu har det verkligen hänt massor sen jag skrev sist. Och jag vet inte hur många gånger jag tänkt att nu, NU, börjar jag blogga igen. Men så känns det som en uppförsbacke. Kan jag bara dyka in i verkligenheten som är nu eller måste jag återblicka på vad som hänt den senaste tiden i mitt liv?

Jag kanske får göra en kombination...

Ni kanske inte ens är kvar?

Väldigt kortfattat så började bloggpausen med en trasig dator som inte gick att blogga från. Det gick att ladda upp bilder där men inte skriva. Så jag blev sur. Tyckte det var tråååååkigt att blogga utan bilder. Okej varje inlägg kanske inte måste ha en bild men nått måste iallafall ha det. Och sen blev jag sjuk, ganska allvarligt sjuk, och då blev det paus på allt som inte var viktigt för att fokusera på att försöka bli frisk.

Men det har även passerat en sommar, kanske inte den bästa i mitt liv men dock en sommar. Och trots sjukdommen så har jag försökt att njuta av sommaren, familjen, vänner & allt däromkring. Men inte en endaste dag på stranden på hela sommaren, inte ett endaste dopp i plurret - katastrof!!
Så nu längtar jag ihjäl mig efter en solresa som vi snart skall åka på!!!!!

Jag har precis börjat jobba igen & det är superkul! Har saknat alla härliga kollegor & mina fina kunder!

Mina hjärtegryn har fyllt år, har nu en liten 3 åring & en 4 åring. Och dom är bäst!! Jag är så himla kär i dom där små filurerna. Dom må klampa runt på mitt tålamod men dom är ändå bäst. Gullungar!

Igår var Henry uppe en stund längre än Alice och jag och mannen tog en kopp kaffe i soffan.
Så kommer Henry fram..

- Men, ni har ju inte skorpor!
- Nä det har vi inte..
- Men det måste man ha!
- Måste man det?
- jaaaa, jag hämtar till er!!

sen kom sötnöten med burken med biscotti, bjöd oss på varsin, tog en själv och hoppade upp i soffan emellan oss. kärlek!!

kramis
Lina

7 kommentarer:

  1. Äntligen!!!!!!Så himla kul att ordningen är återställd,har saknat att trycka på favoriten "Linas blogg" i menyn!!!!

    Ja senaste halvåret blev inte nån höjdare men framtiden finns nu kvar o den är huuuuuuur ljus som helst.

    Om två veckor sippar vi drinkar vid poolkanten:)

    Kram fina Lina

    SvaraRadera
  2. Åh vad kul att du har börjat blogga igen!
    Hoppas att du är pigg från din sjukdom. (kan inte allvarliga sjukdomar bara ta och försvinna? Piss off lixom)

    Jag kommer att kika in på din härliga blogg varje dag!
    Kramar från Johanna

    SvaraRadera
  3. Pärlhönsen och jag har saknat dina roliga episoder ut vardagen, galna inköpsrundor och mattips! Kram på dig och trevlig helg

    SvaraRadera
  4. Välkommen tillbaka vännen, har saknat dig <3
    Kram Therése K

    SvaraRadera
  5. Det är klart vi e här!! Så roligt att ha dig tillbaka, du har varit saknad. Stor jättekram/ Victoria

    SvaraRadera
  6. Så där ja =) Nu har jag något att göra på jobbet igen =))
    Kul att du är tillbaka!

    Snälla Snälla, bestäm bara ett datum nu ;)
    Kram från the gudmother <3

    SvaraRadera
  7. Så superroligt att Du äntligen börjat blogga igen, jag har verkligen saknat dina inlägg!! Hoppas att du mår bättre nu, har förstått att det var tungt! Massor med kramar till dig, Fina Lina! <3

    Elin F

    SvaraRadera