fredag 9 november 2012

HAPPY FRIDAY!

Men huuuur i hela friden blev det fredag så snabbt? Ja men det blev det iallafall! Och jag är ju ledig på fredag, I am soooo lucky! Så idag har jag varit och fixat pass, känns fantastiskt skönt! Sen att man ser ut som en fängelsekund på fotot det kan tyvärr inte hjälpas. Att se "neutral ut" är ju = att se sur ut. Eller?

Måste bara ge passmyndigheten lite kredd, på deras hemsida kunde man se hur lång väntetid det var på alla deras ställen. Jag tänkte åka till Solna men där var det 54min kö på drop in, Sollentuna däremot hade 2 min. Jag åkte således dit. Är det inte genialt så säg? Tummen upp för det!

Efter det blev det en tur till Barkarby. Jag var ju tvungen att få lite lunch i mig, ja och fixa farsdagpresenter.. sen kan det ev hända att det slank med lite smått & gott till mig också, hihihi..

Men nu skall jag hämta hjärtegrynen och sen skall jag svida om för en "girls night out"!!!
Det ska bli helt fantastiskt trevligt, längtar massor!

Happy Friday!!
Puss L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar