tisdag 17 april 2012

Sommardrömmar


Just nu fylls inredningstidningarna med inspirerande och dröm-framkallande sommarstugereportage. Den ena vackra än den andra.. man vill lixom ha dom alla! Går inte att välja vad man helst vill ha... Ett litet torp med en lite vildvuxen trädgård full av doftande rosor, syrenhäckar & massa gamla äppelträd , eller ett litet hus med veranda omgiven endast av ängar & öppna fält, en vitmålad dröm vid havet, ja men jaaaaa tack gärna -jag tar dom alla!

Bilden ovan är från ett gammalt inredningsreportage som lixom etsat sig fast som en inspiration för mig.. jag tycker det är så ¨"sommarhärligt" med alla dessa stråhattar. Så vill jag också ha! Och när man har fest kan alla vänner ta en hatt som passar & voila - hattparty ;) Så det skall bli mitt nya projekt (nu när allt gammal blåttporslin är svårfångat & skitdyrt) jag skall börja samla på stråhattar!

Kram Lina

ps. just nu är huset till bilden ovan till salu så jag har lånat den från mäklarbilderna. Om du är nyfiken på resten av huset eller har några millar till övers så kan du titta in här.. http://www.behrer.se/till-salu/fritidshus/?objid=OBJ27298_1071083692

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar