torsdag 12 april 2012

Problemet är löst

Idag hade jag stora planer för kvällen, alternativen för vad som skulle göras när barnen sov var många. Jag skulle bara bestämma mig. Dom skulle bara somna.. Kom ner efter nattningen av barnen kl. 22.17. Känns som någon annan redan hjälpt mig att lösa problemet om vad jag skulle göra.. Här ser ut som kriget, inte alls nystädat och fint som det brukar göra en torsdag hos oss men men det blir ju helg ändå har jag lärt mig. Så nu har jag diskat upp efter middagen. Kul kväll.....nu ser jag verkligen fram emot imorgon kväll, då ska vi på middag hos familjen B i Gläntan. Vilket ska bli super trevligt, vi har inte setts på evigheter. Så oddsen för att undertecknad skall vara på mycket bättre humör imorgon är goda. Väldigt goda. God natt! /L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar