måndag 23 april 2012

Lär mig pussla!

jag blir gaaaaaalen på dessa sjukdommar. jag blir helt knäckt, hur fasiken skall man hinna göra allt man ska på jobbet när barnen är konstant sjuka? Hur gör ni?

Detta vabpussel tar knäcken på oss snart. Idag har jag haft 3 telefonmöten hemma med 2 sjuka barn.. perfekt. Har blivit en fena på att trycka in "mute"knappen så fort jag själv inte pratar och gömma mig i konstiga skrymslen och vrån (och muta barnen med bananer & russin). En kollar film den andra spelar spel på min ipad. Jag skriver avtal med ett barn i knät samtidigt som den andra skall snytas och sen måste någon bajsa mitt i telefonmötet... sen måste dom ha lunch (thank gooooood att jag köpte färdiga plättar igår) under telefon möte nr2. Ja och nu är klockan 15 och batteriet i telefonen är helt dött (funderar allvarligt på att inte ladda den igen ;).

Nej nu skall dom stackars små liven få lite mellis och sin mammas uppmärksamhet  ♥

kramar från hon som försöker lära sig lägga pussel.

1 kommentar:

  1. Jag tycker du är jätteduktig! Förstår att det är allt förutom lätt! Som sagt, skulle mer än gärna vabba åt er, jag som jobbar statligt ;)

    SvaraRadera