fredag 13 april 2012

Kom igen då Fredagen den 13 - visa mig vad du kan!

Efter gårdagens inlägg ala "spiken i kistan" av muntra inlägg så masade jag mig upp för trappen (fortfarande sur över kvällen som försvann och lite irriterad över att jag inte ens dammsugit & tvättat toaletterna.. och mega trött ) och vad möts jag av tror ni? Jo.. Henry hade kissat ner hela sig och heeeeeeeeeeeeeeeeela sängen. Zzzzznark. Suck. SUCK!

Så vad gjorde jag 23.45? Jo jag tvättade kläder och madrasser. Sen hade hjärtegrynen lämnat ca 20 cm säng till mig. Men jag lyckades pressa ner ryggen där och somna.

Men nu är det ny dag & nya utmaninger!
fredagen den 13e... så kom igen, show me what you got! :-)

Räknar redan ner till middagen i goda vänners lag ikväll!

Kramis L.

1 kommentar:

  1. Åh fina Lina......skickar tusen härliga o varma kramar till dig och önskar dig o grynen en underbar helg!/Malin

    SvaraRadera