onsdag 18 april 2012

istället för att packa...

kan jag ju skriva en liten hälsning till er!

Gårdagens middag med fruarna B var super trevlig! Män & barn i all sin ära men de få ggr/år vi ses själva är lite speciella. Man hinner nästan tala till punkt (eller kanske inte för det är fasiken kulsprute tempo på allt som skall avhandlas ;) Middagen intogs på Grand Central vilket är super mysigt men maten imponerade inte. Nästa gång jag går dit så blir den endast loungehäng eller barmeny!

Henry är sjuk så idag har jag varit hemma med honom, lilla gos. Han har en otäck hosta - inte alls rethosta utan en djupt ner låter det som. Toppa det med lite halsont & feber. Men vi var ner en sväng till vårdcentralen och fick check i baken (ja eller i öron & hals om man skall vara lite mer korrekt). Så vi tog en tur till Ica för att köpa lite halstabletter till honom, han fick läkerol med svartvinbärssmak. Slurp sa det i den asken ;)

Ja sen var vi tvungna att åka till Älvsjö (av alla ställen, inte direkt nästgårds) för att lägga på sommarsulorna på bilen. Men nu är det gjort iaf. Jag klev in där på Euromaster ( typ 5 minuter för sent möjligen) - varpå killen i kassan tittar upp och säger: Hej, du ser ut att heta Lina...hm. korrekt.

Nej nu skall jag ta tag i min packning, imorgon skall vi ut på Ålandshav och konferera (jippijey..) Det ser jag verkligen fram emot.... (not)

Annars så klurar jag vidare på min maskeradkostym inför lördagens stora partaj. Törs knappt tänka på hur det skall sluta. Tänk er en stooooor villa ute i förorten med massa småbarnsföräldrar (som har barnvakt!)...
Men är det någon som har "värsta grymma stassen" att låna ut? ;)) Eller en blond (långhårig) peruk?

Natti natti.
/Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar