onsdag 25 april 2012

hälsning från sjukstugan

Efter ett besök på vårdcentralen (igen) så konstateras följande: Henry har öroninflammation. Alice är ok (trots förkylning och en hosta som aldrig ger sig. Men vi kör på. Någon medicin får man ju inte.

Och jag tackar gudarna för mobiltarbetsätt. Efter det dubbla läkarbesöket önskade barnen att få äta lunch på Ikea - och ja, varför inte. det är nära & smidigt (läs: jag slipper åka hem och ställa mig vid spisen). Så nu har dom käkat köttbullar och leker för fullt här. Och jag passar på att jobba lite. Jag tackar gudarna för att vi har tillgång till ett mobiltarbetssätt. Tror dock jag är den enda mamman med en laptop i lekhörnan.. men what 2 do? Alla sätt är bra utom dom dåliga ;)

Ikväll skall jag iallafall iväg på lite roligheter, en kompis till mig har startat upp ett eget klädmärke och skall har visningsmingel för den nya kollektionen. Ska bli superkul!
Om du är nyfiken... http://andreagdesign.com/andrea-g-design/

Ha en fin dag i solen!
Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar