lördag 17 mars 2012

Greetings from paradise!

Hej,


Här kommer en hälsning från oss i Khao lak. Resan gick strålande, bortsätt från den 2 timmar långa transfern i en myyyyycket varm karaokiebuss (otroligt schnygg inrdening i den skall ni veta).

Hotellet är toppen, solen skiner och vi snittar på 30 grader på dagarna. Hela familjen har gjort premiären på solskyddsfaktor 50 och vi får köpa nya flaskor på löpande band. Barnen älskar vattnet och är riktiga små vattendjur, nästan övermodiga efter en vecka här nere.. Stora rutchkanan är den roligaste men pappans badbyxor är som bromsklossar så mamman får åka om & om igen. Ölen är precis lika kall och god som jag minns den och maten lika så. Barnen kalasar fritt på äppeljuice och fruktshakes och tycker livet är toppen!

Vi har varit på en utflykt till White sand beach - vilket var superhärligt! Jag hann med en thaimassage och massörskan skrattade åt mina vita ben och la sin pepparkaksbruna överarm emot mitt vita ben för att visa hur vit jag är... Hmpf. Så nu försöker jag arbeta bort barnpoolsbrännan (vita underben och röda axlar)..

Nej nu måste jag ta en dusch innan skräddaren kommer och sen blir det taxi (golfbil) till main road för lite mat och shopping!

Soliga hälsningar
Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar