fredag 30 mars 2012

Det var visst ett jäkla skitväder idag.

Ibland är man ju bara inne i sin egen lilla bubbla på morgonen, klä på sig (ja eller alla egentligen), frukost, barn & allt det där. Alice är fortfarande inte bra så dom är hemma idag igen med farmor & farfar på förmiddagen sen blir det byte i fabriken. Hantverkarna var hem till oss och tittade på jobbet och sen drog jag iväg till jobbet.. barfota i pumps och med en vårkappa (det var ju så varmt i går..) Men satan i gatan va kallt det var. 2 grader och snöblandat regn (men det upptäckte jag ju alldeles för sent). Jag kände mig som fjorton i mitt klädval och är himla glad att pappa inte ser mig. Sen ringde hantverkarna och sa att dom inte kunde påbörja arbetet i det här vädret (har dom inga galonisar eller? ;).

Nå väl, vad är väl en bal på slottet?
Det är ju allafall fredag och efter den här helgen hoppas jag att jag kommit ur min koma och att Alice är lite bättre i sin mage, lillpluttan.

Ha en fin dag där ute i rusket!
Puss fruB.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar