fredag 2 mars 2012

All over the place

.. Henry har fått kräksjukan. Precis när han skulle dricka det fantastiskt smarriga drickvaccinet Dukoral så kaskadkräktes han rakt ut.. plutt. Sen kräktes han några gånger till och jag tycker sååååå synd om honom.. han grät & tittade på mig alldeles sorgsen och sa: det är läskigt att kräkas mamma.. Då vill jag ju bara byta plats med honom. Lilla hjärtegrynet.

Men nu har han snosat i soffan hela kvällen & får sova mellan oss i natt så hoppas vi att det är över för den här gången.

Kram Lina

Ps. jag visste väl att jag borde köpt något annat drickbart (läs: 6 flaskor champagne) än det där äkliga Duckoralet, ett glas kostade 240kr (!!) och alla skall ha 2 glas var.. Galet. Tur att jag inte visste vad det kostade när jag sa ja på vaccinationsstället..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar