onsdag 29 februari 2012

Lill-lördag & bra surr i kalendern nu.

Idag hämtade mormor, morfar & morbror Anders barnen på dagis, och det var himla mysigt att komma hem till ett hus fullt av folk. Fullt kring matsalsbordet och det kan ev varit så att det slank ner ett glas vin eller så. Men det är man väl värd, onsdag.. det är ju liksom "lill-lördag" (känns ev som ett utdött uttryck men jag gör ett tappert försök att väcka liv i det :). Rundade sen av med espresso & tryffel. En mycket trevlig onsdagsmiddag helt enkelt! Mera sånt!

Efter lite jobb så har jag nu även satt mig in i vårens inplanerade tjejresa. Och eftersom jag aldrig kommer vinna en plats på Gry's förbaskade tjejplan (som i år går till NY.. jag dööör vad avis jag blir på alla dom som får åka med) så är det lika bra att styra upp en tjejresa på egen hand och det är just precis vad vårt gamla tjejgäng har gjort. Så i slutet av maj drar vi till PAAAAAAAAAAAALMA!!! Whiiiiiiiiiiiiiiiiii. Är helt överexalterad, det skall bli så sjukt kul!

Känns som jag har en riktigt bra tid framöver med resor inplanerade till allt ifrån Orsa & Gotland till Thailand & Palma. Så det är inge synd om mig. Inte det minsta. Vilken vår!!

Puss & hej!
/Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar