torsdag 20 oktober 2011

Rescue team!

Ringde & beklagade mig för mina söta päron idag så dom ändrade sina planer för morgondagen och kommer hit & tar hand om hjärtegrynen! Tack snälla snälla!!!!
Tänk att det löste sig även utan pärlhönsen ;)

Några andra som också skulle behöva någon form av rescue team är helt klart SL.
Höjda priser & sänkt servicenivå.. undra om det är deras affärsidé?
From nu så har dom stängt av pendeltågstrafiken på vår sida av stan. Jag utgick från att dom kommer att ordna med alternativa transporter men så såg jag på nyheterna ikväll att dom går ut på TV (!!) och varnar för trafikkaos samt att dom ber folk jobba hemma eller ta ut semester tom måndag eller om det var tisdag...

Barnen har fortfarande feber. Dom vill inte sova. Dom vill hellre busa, titta på TV, äta nattmackor & dricka mjölk. Skitungar. Och inte har dom borstat om de små gaddarna efter mackorna heller (tänk om farmor visste det :) Men NU äntligen sover dom iallafall. Tur för dom att dom får sovmorgon imorgon. Note 2 my self, efter att dom fått alvedon måste dom BUMS i säng annars blir dom pigga..

Nåväl, om någon missat det så är det fredag imorgon!! Whiiiii! Myyyyys!
vad skall ni äta till middag förresten? Ge mig lite inspiration, please.

Natti natti
/L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar