onsdag 19 oktober 2011

regniga hälsningar från sjukstugan.

Här faller regnet utanför vårt fönster och innanför hänger jag & Henry. Han är sjuk, feber, 2a dagen nu så här pusslas för fullt för att få ihop det. Sjukdomar kommer som bekant aldrig lämpligt ;) Tur att Henry är så snäll & rar så hans mamma kan jobba!

Igår var Patrik hemma och då passade jag på att besöka KOFFERT på lunchen. Dom skall stänga sin fantastiska butik på Östermalm och har nu 50% på allt. Och det finns fortfarande massa fint kvar! Jag fick bla med mig 2 zinkhus, lite andra ljuslyktor (verkar vara en av mina laster), en vacker julkudde, lite kraffs & en alldeles bedårande söt kanindocka som Alice skall få i julklapp. Hade jag haft lite mer tid hade det garanterat kunna bli fler julklappar men nu hanns inte det med på lunchen. Och hade jag haft lite mera pengar hade jag lätt köpt ett av deras stora fina dockhus. Men trots halva priset är dom fortfarande dyra. Nåväl. Det kanske kan bli ett nytt projekt, att göra ett stort dockhus. Hm..

Annars myser vi mest runt här hemma. Hösten är trots allt regn en fantastisk årstid. Tid för mys, tända ljus, rödvin & mustiga köttgrytor. Och när regnet inte står som spön i backen så ligger en promenad en kylig, krispig höstdag högt på listan.

Ha en fin dag!
Kram Lina

1 kommentar:

  1. OM du hinner förbi där nån mer gång så KAN du väl köpa ett eller två zinkhus till mig (kan sätta över pengar) som tack för tipset? ;) Vore så snällt, I love them!

    Puss & krya på Henna! ;)

    SvaraRadera