tisdag 27 september 2011

parkinson + tinitus

Idag skulle jag jobba hemma,
men när jag kom hem efter att ha lämnat på dagis så möttes ja av den här synen...



Dräneringsfirman kom en dag tidigare än planerat och var redan i full gång att bila bort vår betongtrappa. Efter att varit inne i huset i 5 minuter så kändes det som risken för både pakinson & tinitus var övervägande. Något som däremot inte var övervägande var risken att få något gjort om jag stannade hemma. Jag vände direkt på klacken och åkte in till kontoret.





När jag kom hem hade det hänt massor!

Vår entré ser dock, om möjligt, ännu torftigare ut än innan...
känns som vi måste få till någon provisorisk lösning där under projektets gång.

fortsättning följer.

Kram
Lina

1 kommentar:

  1. Åh, vi ska in i det där träsket i vår..vilket resulterar i att jag måste gräva upp en hel rabatt om jag vill ha några blommor kvar :(

    Kram Madde

    SvaraRadera