söndag 19 juni 2011

fredagsmys & urladdade batterier



I fredags var det företagets stora sommarfest men jag orkade inte gå. Jag kännde mig helt slut och det i kombination med det onda knät, kryddat med att både jag & mannen varit på vift på olika håll hela veckan gjorde att jag hoppade över stora partyt.


Kännde mig riktigt tråkig när jag åkte hem.. men efter lite fredagsmys med hjärtegrynen & mannen så somnade jag i soffan vid halvåtta och där sov jag hela kvällen..


Så med facit i hand var det rätt beslut.

Men lite trist..


Så hela den här hegen har handlat om att ladda batterierna & det har verkligen behövts.

Hoppas det räcker för att hänga ihop i ett stycke tills semestern nu bara.


Ska lägga in lite bilder på helgens "batteriladdning" ;)


Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar