onsdag 11 maj 2011

sommarläsning?



Ny Gotlandsdeckare av Marie Ljungsted...


Inte släppt än men man kan förhandsboka på Adlibris. Jag gillar hennes böcker, dels är dom bra och sen är igenkännsingsfaktorn av miljöerna hög då hon bara skriver om fall som utspelar sig på Gotland. Detta är iofs inte bara bra för jag vågade ju knappt gå ut och springa längs kusten förra sommaren i skymningen... (vaddå livlig fantasi?)


Nåväl. Jag kanske skall införskaffa denna till semestern! Men om jag rannsakar mig själv så tror jag att mina 4 nya fina pocketböcker som jag köpte till förra semestern nästan kom med hem igen i lika fint skick (olästa). En blev nog läst. Faktiskt! Hm. Men OM jag får tid till att läsa en bok i sommar då skulle det iallafall kunna vara denna!


/L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar