söndag 15 maj 2011

Lovely Sunday!

Vi sov oförskämt länge idag & när vi öppnade upp våra blå var det genomgrått & regnigt utanför vårt fönster. Perfekt väder för en brunch med andra ord! Så jag packade in mina kära familj & så blev det brunchAnglais.




Gott med färskpressad apelsinjuice.




Henry åt & konverserade som en hel karl.





Sen flanerade vi genom "Humlan" & lägligt nog så fick vi se både en
utryckande brandbil och högvakten under vår promenad.






Humlegården är fantastiskt fin, man glömmer lätt bort sin egen stad.
Note to myself: semestra lite i Stockholm också i sommar!



Tulips. Så vackra.
Tantvarning, jag vet.






Sen blev det loppis, markservice & bullbak för hela slanten.
& vips var klockan halv elva.






Hoppas ni haft en fin helg!




Puss /L.






ps. jag kommer inte åt min dator sedan någon vecka tillbaka ,
därav avsaknaden av bilder. Dom här är tagna med mobilen & då blir det inte riktigt samma sak.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar