söndag 15 maj 2011

ja men vad bidde det då?

Familjen var inte så svårflirtad igår, vi drog iväg till Bauhaus och shoppade grejs till mina tårtfat men självklart så fanns inte allt jag behövde. Typiskt.

Men det blev färg & golv till lekstugan. Så den kommer att bli Faluröd med vita knutar och schackrutigt golv. Jag spanade efter tapeter till myshörnan i barnens rum också men det var inte så roligt utbud så där gick jag bet. Jag fick iallafall med mig en ny madrass från IKEA så nu är det ordning i myshörnan igen. Och lite annat krafs så klart... tyvärr så glömde jag helt av att köpa tyg till lekstugan. Det måste ju sys gardiner!



Men sen hann vi inte så mycket mer.

Fast Patrik satte upp en lampa på terrassen och det blev himla fint! Så vi satt ute i lampans & några stearinljus sken och drack vårt kvällskaffe. Som två små pensionärer ;) Mysigt.

/L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar