onsdag 6 april 2011

180

känns som det är högt tempo just nu. Jobba, jobba, jobba, vara mamma, fru, städerska & allt det där. Äta, sova.. måla naglarna & så börjar vi om igen. Jag har haft såå dåligt samvete för dom små hjärtegrynen som får gå långa dagar på dagis... önskar att vi kunde hämta dom tidigare men just nu går det bara inte ihop. Men så erbjöd sig min kära familj att komma upp idag och hämta dom små grynen lite tidigare från dagis. Vilken lättnad. Gud så skönt. Tack söta ni! Och vet ni vem som mötte mig på gräsmattan när jag kom hem? -Nisse! ... min gamla cykel som jag hittade i en container när jag gick i 4-5 klass. Min far hade knipsat det gamla låset (som för länge sen förlorat en viktig del. nyckeln.) och blåst lite luft i däcken. Så nu måste jag snart ta mig en tur på min gamle vän! Annars så planerar jag för att åka på konferens imorgon, 05.50 blir jag upphämtad. Jäsp. Vi ska till Jönköping av alla ställen. Baaaaara 33mil enkel väg.. Nåväl, det blir säkert kul! Hoppas bara att vi kommer iväg lite skapligt på fredag för sen vankas finfint besök från öjn på fredag!! Ska bli riktigt skoj! Med besök från öjn alltså. Nej nu ska jag ta & plocka lite & gå upp å våndas i garderoben. - vad är det för fel med att skriva dresscode i inbjudan? Är det old fashion eller? Puss på er /L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar