tisdag 15 mars 2011

vårkänslor



Visst är det härligt när solens strålar börjar värma? Man vill bara ta skydd mot en vägg i lä och lapa sol. Inte sitta inne på ett kontor. INTE sitta inne på ett kontor. inte..

Förra våren var alldeles alldeles underbar, då var jag mammaledig... dagarna försvann iväg med promenader, en kaffe på trappen, lek i parken & sol sol sol på näsan. Antar att det inte blir lika mycket av den varan i vår. Jag får passa på att njuta dubbelt av solen på helgen helt enkelt!
( å fan ta solen om han inte skiner på helgerna)

Våren har även flyttat in hos oss. Känns mysigt med vackra spröda blåa pärlhyasinter på köksbordet. Dock var jag & vasförådet inte speciellt kompatibla så blommorna hamnade i en vacker theburk. Men vad gör det? Think outside the box! Typ.

Idag var även en grym "postdag". Vad innebär då det? Jo, inga räkningar, nya numret av Sköna Hem & Lantliv och som grädde på moset mina vykort jag beställt från Therese Sennerholt. En bra postdag helt enkelt.

Och snart är denna våriga dag över, men jag hoppas på en till lika fin dag imorgon!

Kram
Lina

1 kommentar:

  1. Ja förra våren var ju underbar.....denna våren kommer jag att missa känns det som-.....INTE sitta på kontor INTE sitta på kontor!

    MK- tick tack tick tack....;)

    Kram/Malin

    SvaraRadera