torsdag 10 mars 2011

tommare

Jag saknar Patrik..

Alla på jobbet tycker att jag borde tycka att det är ASNAJS att få vara själv.. men jag tycker mest det är trist & ensamt. Patrik & grabbarna verkar iallafall ha det toppen på resan & det är ju kul!

Idag blev jag liiite sen till dagis. Jag brukar försöka hämta hjärtegrynen vid 16 men idag var hon nästan 16.30 innan jag var där. Men tror du att dom ville gå hem då? Neeej då.. Henry var i sitt esse och sprang runt i ett par vita pumps på fötterna och en beige damhatt på huvudet.. och den var så stor att han såg ju ingenting. Han såg för kul ut. En huvudfoting typ, i vita dampumps. Undra just vad det ska bli av den lille sorken ;)

Att klä ut sig är tydligen väldigt kul i allafall.
Kanske ska försöka komma över lite utklädningskläder!

Annars flyter allt på, det går över förväntan. Det är bara lite ensamt & trist som sagt var.
Men alla är så söta och ringer hit och frågar hur jag har det. Omtänksamma ni är!

Vi har det bra!!!

..och ett av kvällens samtal gjorde mig på lite extra gott humör!
Vänner från öjn ville checka in på B&B Blomér i april! Jättekul!!
Tänk att allt kan svänga av bara ett telefonsamtal.

Nu ska jag jobba lite & ta en dusch sen är det sängen som gäller.

..sorry mamma, jag försökte komma i säng till kl.22 men .. ja.. det är helt enkelt inte min grej. Imorgon kanske? :-)

KRAM
Lina

Ps. dagens lunch var precis så trevlig & god som jag förväntat mig!! Hade dock förträng vilken paltkoma som infinner sig efter att man proppat i sig en burgare med pommes på TGI.. Phuu! Toppade det hela med en lättöl. Hur många vuxenpoäng är inte det? Herrejösses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar