onsdag 9 februari 2011

pussel

Vi pusslar på här hemma. Alice har varit hemma hela veckan och jag tackar gudarna för att vi har så flexibla arbetsplatser som vi faktiskt har! Men imorgon får lilla fröken gå på dagis igen.

Mötet idag gick som en dans, tjohoo. Känns skönt! Körde även på concealer.. vart som en fix idé efter den där artikeln. Haha. Och Fru S, läppglanset var naturligtvis på, as always ;)

Fukostfika på Nobis hanns med & det var en riktigt trevlig start på dagen.
Jag älskar sånt. Vardagslyx när det är som bäst!

Ikväll har jag även satt menyn till fredagens tjejmiddag, känns skönt. Så kanske jag hinner med att handla maten i morgon. Då kan jag ju börja fokusera på att få fram några bra förslag på Spa till vår resa. Tack söta ni som lämnat förslag, allt lät supermysigt. Skall absolut börja med att kolla upp det ni föreslagit! Alltid skönt att gå på rekommendation!

Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar