måndag 28 februari 2011

Märkligt

Jag börjar så smått fundera på att springa tjejmilen igen. Det är väl märkligt?
Minns ni vad jag skrev för nästan ett år sedan?
http://lina-itsallaboutme.blogspot.com/2010/03/28-mars.html
Konstigt hur saker & ting kan förändras!

Inte för att jag tycker att det är så himla kul att springa men det var en bra & lättillgänglig träningsform till mig. Och om jag inte anmäler mig till något lopp så kommer jag inte springa en meter - så väl känner jag mig själv!

.. och vårruset räknas inte.. längre.
Värst va lätt de är att kaxa till sig på ett år, haha!

Men om jag nu anmäler mig till tjejmilen och övertalar Fru B att springa med mig (och hetsa på mig så jag kommer runt) och sen lägger om kosten.. ja då kanske det finns hopp för sommaren.

Jag är nöjd om jag kan gå från att ligga i våtdräkt i vassen till en baddräkt i en sanddyn!


Kram
Lina

2 kommentarer:

  1. Vaddå våtdräkt!Du är ju så sjukt snygg. Du har fått massor av kommentarer från de som var på festen. typ "den där mörkhåriga SJUKT FRÄSCHA tjejej som lät som hon var från Stockholm". Du kommer ÄGA en sanddyna i sommar, jag kanske kan titta förbi lite snabbt på en kopp kaffe o sen gå tillbaka till vassen;) Kram på dig!/Malin

    SvaraRadera
  2. hahaha, du är ju för rolig du Malin. Men söt.. tack! Fanns det inte några andra mörkhåringa bönor på festen då tror du? Känner att dom måste förväxlat mig med någon alt fördruckit sig på boxvin ;) Puss /L.

    SvaraRadera