måndag 22 november 2010

kan man köpa lite tid? eller en presentation kanske?

Hjärtegrynen sover & jag laddar med en kopp kaffe. Jag måste göra en presentation till morgondagens kundbesök.. men jag har ingen luuuuuust.

Kanske ska man satsa på charmoffensiven istället?

, en presentation sitter på sin plats.
- Okeeeej, som Alice skulle sagt (det är hennes nya favvo-ord). Eller, De e bar å åk som Stenmark sa. Ja fast bara å gört.. blir det väl i det här fallet då kanske.

Men innan det så känner jag att jag har en viktig sak att förmedla till er alla. Köp inte Måns julskiva på Ica. Skänk pengarna direkt till childhood istället så slipper ni lyssna på den skiten, fy så dålig. Jag blev mega besviken. Hade höga förväntningar på vad den lilla svärmorsdrömmen skulle kunna koka ihop. Men som sagt, skenet bedrar.. Ja eller alltså, Ni kanske iofs tycker den är bra men det gjorde inte jag.

Herregud, jag försöker bara köpa mig tid. Nu måste jag sluta.
Jag tar en kopp kaffe till (nr 3 i ordningen . Jag missbedömde visst mängden när jag skulle brygga. Till mig själv. Hönshjärna)

over & out.
/L

3 kommentarer:

  1. Köper du fortfarande skivor? :) Finns den inte på Spotify? Hur som.. Lyssna på Sarah Dawn Finers julplatta! Finns på Spotify och är riktigt bra!

    Lycka till i morgon, koppla på den patenterade Lina-charmen så kan du inte misslyckas!

    Puss & kram amalgam!

    SvaraRadera
  2. Åh, tack för tipset!
    Eh jo.. ang skivor.. så gör jag ju det ibland .. jag e ju lite late på den fronten ;)
    Men jag har ju inte spotify i bilen!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag gjorde precis samma misstag......kram/Malin

    SvaraRadera