tisdag 2 november 2010

Jag är utmanad.

& då måste man visst svara på en massa kvalificerade frågor & publicera dom här!

Here we go!


4 tv-program jag ser
Idol
Berg flyttar in
Så mycket bättre
Desperate Housewives

4 saker jag gjort idag
Pussat mina hjärtegryn
Ätit frukost, målat naglarna & sjungit högt i bilen (allt i bilen så klart)
Jobbat
Slagit en flaska mousserande vin i golvet på jobbet (en kollegas flaska till på köpet..)

4 saker jag längtar efter
En resa till solen med familjen
En resa till solen med familjen
En resa till solen med familjen
& så julen så klart!

4 saker på önskelistan
En braskamin (ett helrenoverat hus är väl att önska för mycket va?)
Lite nya möbler, någon tavla & ett gäng lampor skulle inte heller sitta fel.
Massa nya kläder & skor
& som alltid vackra ting. Ingen idé att försöka mig på någon lista här, det är ju typ som att få ta en stycke lösgodis när man står framför 240boxar med Karamellkungen, typ.

4 saker jag avskyr
Höstförkylningar
Trafiken i sthlm
Att all tid bara försvinner
"projekt sanering" som uppkommer efter alla måltider hemma. Kan man inte bara svinga det magiska trollspöt..- simsalabim lixom!

Så ska man visst utmana andra också, men jag känner mig inte så specifik så jag utmanar er alla som har en blogg! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar