fredag 8 oktober 2010

Freeeeeeeeeedag

Åh vad mysigt med fredag!

Jag tycker iofs att fredags känslan infann sig redan igår. Patrik hade städat när jag kom hem, vi åt kyckling enchilladas vilket är lite fredagsmys känsla över och super gott. Barnen smaskade i sig varsin enchilladas !! Kanske ska dela med mig av receptet sen för det e busenkelt & gott.

Ja och sen kom svärmor, eller kärmor som dom säger i Glada Hudik ;)

Imorse så åt vi alla frukost samtidigt, tända ljus, mys, en latte... och jag hittade till mitt kundbesök – utan gps- Jippi! Det ska gudarna veta att det är f*n inte alltid så lätt.

Men nu ska jag plocka ihop åka hem till La familia. Skönt!

Helgen blir som alltid massa mys... fredagsmys med italienskt tema & idol så klart, hem & villamässa med bästa Tessan på lördag, middag med nya recept från senaste Lantliv med bla orientalisk lammgryta & lite annat smått & gott. Känns som det kan bli en bra helg :-)

Hoppas att även ni får en härlig helg!

Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar