fredag 1 oktober 2010

Fredag

Nu är det fredag, helgen är nära! Tyvärr blev våra vänner vi skulle träffa ikväll sjuka så det blir fredagsmys för hela slanten! Men det är verkligen inte det sämsta!

Skall genast bege mig iväg och köpa lite vin och till det tänkte jag mig Moules marinés. Jag har varit sugen på musslor så länge nu att nu kan jag inte stå emot suget längre ;)
Jag
väger dock mellan ett recept från Leila & ett annat från Morberg. Oavsett så blir det nog bra & så lite grillat lantbröd eller nått till det! Ska även försöka bryta trenden och byta ut påsen med karamellkungen mot något annat.. Hm.. efterrätt eller varför inte lite ost? Ja den som lever får se!


Ha nu en underbar helg allihopa, för det, det ska iallafall jag ha!

/Lina

1 kommentar:

  1. Jag är sjukt imponerad av din man, vilka talanger.
    Hoppas du fick en härlig middag igår, här mumsade jag och Alex i oss färdiga köttbullar med stuvade makaroner.
    En riktig gourmetmiddag.
    Snart är det den 15:e, jag hoppas att vi fått till lite sittplatser till dess ;)
    KRAM

    SvaraRadera