söndag 5 september 2010

Tjejmilen


22 638 tjejer radar upp sig för start





Världens bästa hejjarklack picnic'ade i gröngräset.




Bildbevis, Jag & Fru B.

(mångot i det mega fula gula linnet är alltså undertecknad)

Antar att ni kanske undrar hur det gick, eller?

Jag hade 2 mål, det första var att springa hela milen &
det andra var att göra det på under 60 min.
[Alora]...

Jag sprang hela, jag gick i mål på 57.24 och jag kom på 3356'e plats av 22 638.

Så jag är nöjd med min insats.
Blodad tand? Nja, kanske.



Medaljbärare ♥


4 kommentarer:

  1. Hurra för din strålande insats!! Grymt resultat, jag är mäkta imponerad! Jag kan inte jogga 2 km ens.. Underbar helaklack och SJUKT peppad springkompis verkade du ju ha i alla fall! :)

    Nästa år - 55 min blankt! Okej? ;)

    Nu längtar jag efter att få se kalasbilder.

    Puss!

    SvaraRadera
  2. Och så ska dedt ju stå HEJAklack.. Men det fattar ju en smart tjej som du! ;)

    SvaraRadera
  3. Men hjälp, det är ju hur bra som helst. Jag har tur om jag tar mig runt 5:an i Gånsta på samma tid.
    Bra jobbat!

    SvaraRadera