tisdag 14 september 2010

T som i tisdag.

Gutenmorgen!

Jättekul att logga in på bloggen igår & mötas av lite kommentarer! Men känn för den skull ingen press att ni måste kommentera, verkligen inte. Men ni behöver ju inte skriva massa snälla saker till mig ni kan ju skriva precis vad som helst. Skriv vad ni gjort i helgen, vad ni vill shoppa, vad era barn gjort eller precis vad som helst. Det är bara så himla trevligt när ni skriver nått. Jag är lika nyfiken på vad ni gör som ni kanske är på vad jag gör ;)

Gårdagens kundevent på Bro Hof var super trevligt! Jag klev såklart direkt in i min gamla reseledarroll men det var faktiskt bara trevligt. Inte alls så påtvingat som det var i slutet av reseledartiden. Det här var riktigt kul & jag ville vara trevlig :-)
Och det tog faktiskt inte så lång tid att få koll på det mest väsentliga för vår aktivitet..

Bro Hof. Vilket ställe!! Det var så pampigt & vackert där ute. Förstår att det är en golfbana i världsklass. Mindre roligt var det kanske att stå ute i regnet en hel dag.. i converse.. och aningen för lite kläder.. Kvällen spenderades således i röda raggsockor & en ullkofta. Spädde säkerligen på min förkylning hyfsat.

Avslutade kvällen med att totalsanera köket. Tvättade ALLT som gick att tvätta inkl handskurande golvet med såpa. Schaaaaaaaaaaaaaaaaas alla SKATAN bananflugor ;)

Nu är det ny dag & nya utmaningar. Kom lite sent till jobbet men barnen var så mysiga så jag ville inte stressa iväg. Jag ville samla allt mys i en liten ask & ta med mig.

Idag blir 1a kundbesöket – äntliiiiigen! Ska bli kul. Kajaven & pumpsen e på. Nu kör vi!!!!!

Ha en bra dag!
/Lina

1 kommentar:

  1. Hoppas nu får bort dom därj-a bananflugorna. de är ju så äckliga. Vi var invaderade av dom små liven i Frösunda. Vi fick bort dom med öl.....dom tyckte så mycket om det så dom drunknade (en droppe diskmedel i såklart så dom kunde drunkna...hahaha).Puss/Malin

    SvaraRadera