måndag 27 september 2010

Så ska en slipsten dras!



Jag har ju försökt att få min kollega att inse vikten av att planera sina kundbesök väl. Ja tid & plats alltså. Och titta så bra hon planerade in eftermiddagens kundbesök! Alldeles perfekt!

Svenskt Tenn gav så klart mersmak, köplust & huvudbry. Dagens i-lands problem är helt klart att det finns för många kuddar att välja på hos dom.. och för många tänkbara kombinationer.. Hm.. Ska sova lite på saken och se om jag kommer fram till något bra beslut! Men 2 små godingar ska få flytta in, så långt har jag kommit i beslutsprocessen. Tills dess så var jag ju bara tvungen att köpa nått, jag menar - man kan ju inte gå lottlös från den butiken, det är som att inte vinna i "här vinner alla" ståndet på tivoli ;)

Dagens "jag mötte Lassie" måste bli Katrin Zytomierska, som också gled runt på Svenskt Tenn i mysbyxor. Men medans jag kollade in kuddarna så kollade hon in sofforna. Ja ni fattar va? Vi spelar inte i samma division. Men så har ju hon också en mycket större blogg än jag ;)



/L.

1 kommentar:

  1. Meeen.. Du måste ju berätta vad du köpte! Jag, som inte är så bevandrad med Svenskt Tenns produkter tycker det ena ser ut som typ en necessär, men det andra vet jag inte. ;)

    Puss!

    SvaraRadera