onsdag 15 september 2010

Lisas blogg

Min kära vän Lisa bloggar ju också. Nu låter det kanske som att jag började först & hon hakade på men så är det inte. Tvärtom. Hon började blogga när hon blev gravid med min äldste gudson och det är några år sedan nu. Jag tyckte det var så himla kul att följa deras vardag på Sveriges baksida & se Isak växa & utvecklas. Det var väl ungefär av den anledningen jag själv började blogga när jag själv började för ett år sedan. Jag hade egentligen tänkt börja långt långt innan men den där tummen satt uppenbarligen fast någonstans..


Anyway.

Lisa & hennes familj var ju & hälsade på oss i söndags & några bilder från deras besök kan ni få glutta på här om ni e nyfikna ;)

http://lisabogren.se/bloggen/?p=1174

Lisa brukar även blogga om härliga recept så hennes receptbank är också värd ett besök!

Kram L.

2 kommentarer:

  1. Åh vad söt du är!! :) Visst är det bra att vi har våra bloggar nu när vi bor så långt ifrån varandra? Alldeles strålande upplägg om jag får säga det själv! ;)

    Puss!

    SvaraRadera
  2. Har jobblivet kommit ikapp dig nu vännen..? Hoppas på en uppdatering snart, är inne och kikar här hela tiden.. :)

    Puss!

    SvaraRadera