tisdag 14 september 2010

Henry


Henry har ju såklart varit på 1års kontroll på BVC.

Han stoltserar nu med en vikt på 11,2 kg och är 81cm lång. Han har dippat lite från sin viktkurva men håller fortfarande sin längdkurva. Men det är inget konstigt alls så som han rör sig.

Han är en mycket glad & charmerande ung man men som visar mer & mer prov på en stark vilja. Han är väldigt bestämd och visar tydligt vad han vill & inte vill. Han är orädd för främlingar & flirtar hejvilt när vi är ute bland folk. Att ha med honom är rena rama "hundtricket"...

Han är super mysig och gosar gärna in sig i min famn och kysser glatt med öppen och super dregglig mun... När jag kommer hem så kommer han farandes mot dörren men tyvärr är inte jag så intressant men min handväska däremot. Han sätter sig direkt bredvid den på golvet och börjar tömma den på grejer. Målet är oftast plånboken och sen skall även den tömmas. Tycker jag känner igen det här beteendet väldigt tydligt från Alice.. Gör alla barn så eller?

Kram Lina

1 kommentar:

  1. Åh, stora killen!Vi var på 6 mån kontroll med Emilia och hon har oxå sin egen kurva....lite över medel.....dom blir bra gödda våra barn. Hon stoltserar med 8800g och 71 cm!Gosunge!

    Stora kramar i regnvädret/Malin

    SvaraRadera