torsdag 23 september 2010

Enligt plan? Icke.

Jag hade planerat allt så bra. Jag är i Karlskrona på tjänsteresa men nu är vi klara och jag sitter här & längtar hem till man & barn. Men flyget går inte förrän 16.25....

Igår hade jag planerat min kväll såååå bra tyckte jag! Först blev det lite flanerande här i stan, shoppade lite, köpte smågodis & ett nytt härligt inredningsmagasin. Sen skulle vi ut & äta middag på en sportbar med gänget (för killarna skulle så klart se någon jätteviktig fotbollsmatch..) men jag hade ändå min plan klar.

Äta, gå hem och titta på idol & Berg flyttar in, mysa, äta godis och bläddra i min nya tidning. Gå & lägga mig i tid & sova en hel natt. Min 1a sen Alice kom. Jag såg verkligen fram emot kvällen!

Tror ni det blev så?

Nä.

"Förkörvin" hos en kollega. Stars & Stripes. Chickenwings, selleri & bluechees. Rosé. Champange. Hot shots. Nivå. Harrys. Live musik. Mera champange & en drink på det. Nannade väl kudden vid ett, sov som en påse skridskor (illa mao), vaknade om & om & om igen från 5 och framåt. Jäsp.

Ja, det blir inte alltid som man planerat konstaterar jag lätt. Verkligen inte. Men det var trevligt!
Så nu är jag trött, trött, trött och längtar massssssssssssssor efter mina bebisar.

Kram Lina

1 kommentar:

  1. OMG vilket race!! Jag är lätt mer lockad av alternativ nummer ett! ;)

    Hoppas tiden går snabbt nu tills du får kramas med familjen igen!

    Puss!

    SvaraRadera