torsdag 2 september 2010

DaGen i BiLdeR



Alltid lika härligt att komma in till stan & insvepa lite cityluft!




Mot Kungsholmen & lunchdate vid gamla ROOM.




Efteråt blev vi hembjudna till Johanna & Agnes på fika & lek.
Mycket spännande tyckte Henry & väldigt trevligt tyckte jag!




På väg hem igen.
Jag skulle färga håret chokladbrunt här om dagen.. det blev aningen mörkare än så.
Så nu glider jag runt & känner mig very Italian.


Man blir ju lite trött efter att ha stiftat ny bekantskap & hängt inne i stan.


puss /L.






3 kommentarer:

  1. Åh vilka underbara city-bilder!! Det rycker i Stockholmsnerven bara jag ser dem! Tur att vi kommer på snabbvisit nästa helg!

    Du är en hot mama, Italian style or not! ;)

    Puss!

    Ps. Vad har Henry sprungit in i den här gången..? ;) Ds.

    SvaraRadera
  2. Lina! Jag älskar din blogg - helt underbar och rolig! Är inne flera gånger per dag. Även mommo och moffa har läst några rader, och de skrattade gott :) Hoppas ni får en mysig helg! Stor kram, Jossan

    SvaraRadera
  3. Tack Jossan, va roligt att höra! :-) Hoppas allt är bra med er. Kram

    Lisa, tack... Henry har sprungit in i ett fönsterbräde.. i sten.. stackarn. Alltid är det nått.

    Gud så sent svar det blev på det här inlägget. Nu kanske ni inte ens ser det. Nåväl..

    Ha en fin dag!
    Kram

    SvaraRadera