onsdag 1 september 2010

Bröllopsdag



♥ Idag firar vi 3-årig bröllopsdag ♥

3 kommentarer:

  1. Grattis finingar!! Hoppas ni hittar på något mysigt idag, om det så bara är att öppna en flaska bubbel när barnen har somnat (det är nämligen min modesta plan för vår bröllopsdag om några veckor)!

    Ni är så SNYGGA tillsammans! Snacka äktenskapstycke.. ;)

    Puss!! <3

    SvaraRadera
  2. Håller med, mkt fina tillsammans..men e ni säkra på att det är 3 år sedan?..e ni säkra på att det var 2007 ni gifte er? Om ja är ni då helt säkra på att det är 2010 nu...nej jag har inte pimplat i mig en egen groggkanna ikväll hm men, att det har gått 3 år???? appropå groggkanna, konstigt att löpningen inte gick så bra i söndags O) tro mig, det var inte pga efterrätten! Kram och grattis!! //fru S söder om stan

    SvaraRadera
  3. Jag tackar & bockar ödmjukast ;)

    Fru S: va kul med en premiär kommentar!!!
    Jag kollade genast min ring & den säger 2007-09-01 ;) När dricker vi groggkannor igen? Mycket snart hoppas jag! Kram

    SvaraRadera