tisdag 22 juni 2010

Lantluft...


Igår var jag & Mia och hälsade på vår barndomsvän Tina. Hon bor mellan Enköping och Västerås mitt ute på landet i en liten idyll!
Vi kom dit, fick en kopp kaffe, barnen lekte fint i samma rum... Vi tänkte det HÄR, det är livet på en pinne. Fan va vi har det bra. Då säger Mia, passa på att NJUT nu tjejer och när (inte om) kaoset bryter ut så kan vi iallafall minnas de här första 15 minuterna av lugn...
Det blev 10 minuter.

Gänget - the kids - våra små älsklingar!



Hm...


Henry myser kungligt på altanen.
Grymt härlig gunga, en sån vill JAG också ha!




Famnen full av kärlek!
Alice, Skrållan, Me myself & I och lilla Henry.



Tack Tina för en supermysig dag!!

Kram Lina




Ps. Finns fler bilder frå dagen på facebook..


2 kommentarer:

  1. kikar in, jag vill också ha en sånn gunga! Finns dom på indiska månne? :)

    SvaraRadera
  2. Ja precis, det är där dom finns! :-)

    Om man inte vill ha just en regnbågsrandig så såg jag att det fanns naturfärgade och blå/vit-randiga på Ica Maxi!

    Kram Lina

    SvaraRadera