fredag 4 juni 2010

Gårdagen spenderades i stan. I stan. I love it. Jag riktigt njuter när jag kliver på pendeln, fast min vagn såg ut såhär så jag var tvungen att ta tag i det innan jag kunde njuta ordentligt..



Jag messade med Ida som jag skulle luncha med och skrev att jag hade punktering.

- Jävla bajsbil fick jag till svar.
- Jävla bajsvagn svarade jag tillbaka..

Vi lever lite olika liv hon & jag ;)


Jag klev av i Karlberg och tog mig mot Odenplan och jag blir sååå löjligt lycklig när jag är där. Vackra fina underbara Odenplan! Jag bara går runt & myser. Om vi inte bor i ett hus vad havet när vi blir gamla så ska vi definivt bo där. Gud så jag kan sakna det när jag väl är där inne. Men när jag kommer hem igen sen så är jag världens lyckligaste att vi bor så bra och i ett hus. Vårt alldeles egna hus!


Sen blev det lite shopping, jag var på jakt efter en ny skjorta till Henry - han högkonsumerar skjortor - det måste vara sommarens bästa plagg! Men jag hade en viss idé om vilken skjorta det skulle vara och när jag inte hittade den så bidde det ingen skjorta alls. Men vad bidde det då då undrar kanske ni? Det bidde såklart lite annat smått & gott för det är i princip helt omöjligt att spendera dagen inne i stan utan att handla.

Det var iallafall en mycket mysig dag med långlunch på öfre med Ida. Solen sken & sushin var smarrig som alltid!

På centralen sprang jag på Fru B som hade varit & piffat sig på Björn Axen så vi slog följe hem & sen blev det lek hemma hos dom resten av dagen. Våra tjejer leker så bra ihop så det är en ren fröjd för oss att hänga. Tjejerna leker, vi dricker kaffe & Henry kryper runt och äter gräs & grus. Just det sista är väl inte så bra. Han har även börjat resa sig upp och släppa taget - han verkar tro att han kan stå själv (men det kan han inte) Han tror även att han kan klättra i trappor - men det kan han inte heller. Nu är det inte så att jag sitter här och messeschmittar mig utan det är klart och tydligt bevisat att han inte kan ovanstående saker, det är bara det att han tycks inte känna sig överbevisad. Så återigen känns en grind som en bra grej att investera i.


Henry tyckte det var superkul att åka på Signes Bobby Car.
Så om det finns någon som vill bli av med en bättre begagnad så har den potentiell köpare här!

Ja och som gräsänka, eller golfänka för att vara exakt, så går det riktigt bra! Vi hade lyxen att bli bjudna på middag hos Familjen B ikväll. Tusen tusen tack! Och nu sover barnen, jag har städat, tvättat, diskat plockat & börjat packa ihop lite inför morgondagens dagsutflykt till Enköping!

Hoppas att ni gjort lite roligare saker på er fredagskväll ;)

Trevlig helg!

Kram L.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar