söndag 23 maj 2010

Testpilot?



Smartson söker 4 team av testpiloter som ska få testa
nya Canon EOS 550D.
Centrera


Min kompis Lisa har anmält oss som ett team i all hemlighet så jag blev verkligen GLATT överraskad idag när jag loggade in på datorn. Va kul Lisa!! Hoppas hoppas vi blir utvalda!


Jag är verkligen ingen fotograf men jag släpar alltid med mig min kamera som ni kanske märkt här på bloggen ;) De flesta foton tas mest för en dokumentation av vårt liv men det är himla kul att fota lite mer seriöst, arrangera en liten fotostudio här hemma eller bara gå på en fototur utomhus. Canon EOS 550D ska vara utformad för vanliga konsumenter, så som jag, men med funktioner som tidigare bara funnits hos proffskameror. Superkul! Och tillskillnad från min kamera jag har nu så kan man även filma med den här. Det skulle vara riktigt kul om vi får chansen att testa först av alla.


Så nu håller jag tummarna för att just vi blir utvalda!

Kram Lina

PS. ni hinner också anmäla er om ni är sugna.....

* bilden är lånad från Prylzonen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar