torsdag 27 maj 2010

Systugan

Jag skulle ju sy härom dagen men det blev tyvär inte så, bullar däremot blev det! Sen gick vi & lekte hos Fru B och lilla Signe istället. Men igår påminde min svärfar mig lite fint om att jag hade faktiskt skrivit att jag skulle sy..så det var lika bra att jag tog tag i mitt lilla projekt till barnrummet - att sy vimplar! Tur att man får en spark i baken ibland ;)
Symaskinen lät som en hel skördtröska och vi var inte alls sams, vi morrade nog lika högt mot varandra.. men jag blev klar iallafall & här är resultatet!










Alice beundrar de nya vimplarna!










3 kommentarer:

  1. Det blevv superfint!!! Nu vill jag också! Och så fin Henry-tavlan är, kul att se den på väggen!

    Puss!

    SvaraRadera
  2. Tack för inspirationen, i morgon är det jag som börjar sy!!!!

    SvaraRadera
  3. Lisa; tack så mycket! Henry-tavlan är sååå fin, ALice kommer också att få en nu när hon fyller! :-)

    Åsa: Roligt att man kan inspirera syproffset! Lycka till! :-)

    SvaraRadera