måndag 17 maj 2010

Långhelg - I like!

Helgen som var var alldeles alldeles underbar! "Projekt trädgård" har tagit sjumilasteg framåt - tack vare underbara Anders, Kristina & Simon. Inte att förglömma min underbara man som sliter & sliter för att vi ska få det fint hemma. I love you

Jag har skött markservicen och fotat en hel del, jag ska försöka gå igenom alla foton och välja ut några så ni får se vad som hänt sen sist. Men jag kan avslöja att vi numera har Solhems finaste sandlåda, en gungställning, en parkeringsplats och ett avlastnings/planteringsbord. Vi har även fått några saker på "minus" sidan. Vi är nu en damm, massa stubbar, ett mongoliserat äppelträd och några enar till fattigare.

Jag är så lycklig!

2 kommentarer:

  1. Åh! Ser fram emot bilder!

    Visst är det underbart med så händiga och handlingskraftiga makar och svärföräldrar? :) Jag är ju som bekant lika lyckligt lottad - fantastiskt!

    Tur att vi är stjärnor på markservicen! ;)

    Puss!

    SvaraRadera