måndag 10 maj 2010

Jakten fortsätter..

Jag vill ju så gärna ha ett namnsmycke med barnens namn på och jakten på det perfekta fortsätter. På http://www.suh925.se/ finns massa olika varianter men jag fastnade för den här:

Sist jag skrev ett liknande inlägg så fick jag världens bästa tips av Mia, att jag skulle gå en kurs i silversmide och göra mitt eget smycke. Det skulle verkligen vara hur kul som helst!! Men det känns som jag måste vänta så himla länge på mitt smycke då. Men å andra sidan är det roligare att gå på en silversmideskurs än att löpträna.

Och apropå det så verkar det som jag fått cementdojjor, dom står som fastdjutna i hallgolvet och jag får inte loss dom.. Ska göra ett tappert försök att bända loss dom imorgon.

Jakten på vackra smycken och lite kondition fortsätter således.

kram

4 kommentarer:

  1. Åh, tack för länktipset! Hittade ett jättefint armband som jag nog måste blogga om.. ;)

    PUSS!!! <3

    SvaraRadera
  2. Men hjärtat, det finns ju hur många såna här sidor som helst på nätet, har den jag tycker är bäst uppskrivet hemma som jag kan tipsa dig om =)))
    Har jag berättat att jag har anmält mig till smideskurs? Jojomensan =)))) I september, det är iofs en stund dit, men det var närmaste datumet som det fanns plats. Kursen är här i V'ästerås genom medborgarskolan- åh det ska bli såååå roligt =)))

    Puss från SysterYster

    SvaraRadera
  3. hej lina!

    kolla in denna sida, HAND heter märket och de har superduper fina smycken.

    http://www.handsweden.se/

    hoppas ni mår bra! kram jossan

    SvaraRadera
  4. Tack för tipsen!! DEt är det allra bästa med att blogga om saker man vill köpa - man utäkar liksom sin "vill ha" lista eftersom man får massa nya fina tips ;)

    Tessan: skicka genast länk! Och du, du får ju inte gå på silversmide utan MIG. Jag vill ju också..

    Kram Lina

    SvaraRadera