tisdag 25 maj 2010

Finn 1 fel



Äntligen så har jag fått tummen ur och köpt några nya köksstolar & nu är dom monterade & på plats. Men som ni ser så finns det fortfarande en felande länk runt bordet...

Det här med att handla möbler & saker till hemmet det kan vara så tidsödande. Jag hade köpt ett bord & stolar och en hylla till lekrummet samtidigt som jag köpte våra köksstolar. Men när allt väl var monterat och klart så kände jag bara.. Nä.. det blev inte bra. Så igår var det jag som packade ner allt igen och åkte och lämnade tillbaka allt.

Tänk så praktiskt det hade varit om jag köpt allt på samma ställe också, men nej då - jag ska ju såklart åka runt och handla en sak här och en annan sak där. Ja tänk så mycket tid jag skulle sparat om jag bara köpte RÄTT saker från början. Gör om - gör rätt!

Nåväl, nu är jag på jakt efter ett bord med stolar till barnens lekrum. Några tips? Jag skulle allra helst vilja hitta ett gammalt sett från typ 50-talet, pinnstolar och ett runt litet bord.. men det lär inte vara det lättaste att hitta. Dom har ett alldeles ljuvligt litet runtbord på Ikea med stolar till i järn, jättesött. Men det känns lite hårt & nästan som en utemöbel - fast ändå inte. Och som sagt var, den är såååå söt.

Klura klura!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar