fredag 9 april 2010

Trevlig helg!

Vill bara önska er en trevlig helg!

Ikväll är jag & Patrik utbjudna på en helkväll in the city av goda vänner. Vi skall ses på öfre kl.18.30 för en drink & sen vidare på middag. Det ska bli såååå himla trevligt!!! Så nu skall jag hämta Alice och sen kommer mamma & pappa hit och är barnvakter. Hoppas hoppas att det går lika bra som sist. Det är ju ett riktigt ABER att Henry vägrar flaskan, det blir inte så lätt att lämna bort honom då... Men sist gick det som sagt var jättebra!

Sen åker jag & barnen till dalarna imorgon och blir borta till måndag. Ska bli mysigt att hälsa på lilla mormor & morfar. Nej men nu måste jag rusa, ska hämta min prinsessa på dagis!


Trevlig helg och MASSSSSSSA solsken önskar jag er alla!!!

Puss Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar