onsdag 28 april 2010

Spångamaffian


Vi har ett riktigt skönt gäng i vår "mammagrupp"och idag bestämde vi att vi skall springa VÅR RUSET tillsammans! Så nu har jag anmält oss. Ska bli skoj!

Vi nog lite på samma nivå allihopa i mammagruppen. Om man nu bortser från überkvinnan Sophia som planerar att springa New York maraton - ni fattar va? Japp, hon spelar i en heeeeeelt annan liga än oss andra dödliga. Men annars så leder Jessica starkt med 18 minuters joggande runt i Spånga här om dagen.. Heja heja Spångamaffian!

Jag var iallafall till min naprapat idag också så nu så ligger bäckenet på plats igen, ska dit om 2 veckor och kolla om elendet ligger kvar. Har lovat dyrt & heligt att jag skall göra mina övningar.

Note to my self: håll det du lovar!
Pusss

3 kommentarer:

  1. Så himla kul att ni är ett helt gäng som ska springa! Jag ska komma och heja på er och på Cissi! Och sen kanske man kan få lite fölsedagstårta? ;) Blir en fantastisk dag, det är jag alldeles övertygad om!

    Heja heja heja!!

    Puss!

    SvaraRadera
  2. Haha, pucko-mig! Det är ju på Tjejmilen-dagen som Henry fyller år! Det är ju DÅ jag kommer och hejar..

    /Snurr-Lisa

    SvaraRadera
  3. Ironiskt nog så är vårruset den 1 & 2 juni men jag valde den 2a så det kan finnas tårta då också till ev supporterklubb ;)

    SvaraRadera