torsdag 15 april 2010

R.I.P


Nu var tiden inne,
min älskade lilla mormor somnade in lugnt & fint i morse.

Jag är glad för hennes skull, hon var klar nu. Hon var redo att gå vidare. Nu sitter hon i himlen och vakar över mig och min familj i stället.

Älskade lilla mormor. Min fina mormor. Tack för allt! Du har varit världens bästa mormor och det kommer jag alltid att bära med mig.
Tack för alla fina stunder och alla fina minnen.
Jag saknar dig redan.. det gör så ont..

Vila i frid mormor!

puss

3 kommentarer:

  1. Fy, mina tårar trillar ner för kinden när jag tänker på er!Ni hade en sån fin relation till varandra.Glömmer aldrig dom gångerna när du ringde hem till dom från BG.....du fick prata så högt så hon skulle höra så det hördes ända bort till Dorfen;)Som jag skrattade åt det!Förstå vad mycket glädje du har skänkt dom genom åren.Tänk, nu får hon sitta där uppe i himlen o titta ner på dig och din underbara familj och njuta av vilket fint barnbarn hon har. Vem vet, farfar kanske bjuder på en "tottegrogg".
    Tänker på dig vännen!Tusen kramar från Malin

    SvaraRadera
  2. Skickar massor av kramar! Är så ledsen för din skull. Kommer fortfarande ihåg när vi stannade till hos henne på väg hem från sälen och hon tryckte i oss MASSOR av gott fika :) Hon var jätte rar! Kram kram från mig

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar bild på lilla mormor!

    Jag tänker på dig, din familj och kanske framförallt din morfar massor nu vännen! Det är så sorgligt för de som blir lämnade kvar, men för din mormor var det nog lite av en lättnad att få gå vidare nu när hon varit så sjuk.

    Jag skriver som de andra, och som jag sagt förut, ingen som jag känner har haft en så pass tät och fin kontakt med sina morföräldrar som du. De har världens bästa barnbarn, så är det bara! Och de fick träffa dina små underbara ungar medan de fortfarande var i livet, det är stort och måste ha bringat dem enorm lycka! Din mormor sitter däruppe och kikar ner på er nu och på ett sätt kan hon ju följa er bättre uppifrån än från Orsa.. ;) Och jag gillar tanken att hon välkomnas med en Tottegrogg, hon kommer ha det kalasbra tills din morfar kommer upp och de får vara tillsammans igen!

    Massor med kärlek till hela din familj! Vi tänker på er och vi finns här alltid.

    PUSS! <3

    SvaraRadera