fredag 30 april 2010

pyjamasparty & banansug



Nu händer det mycket i Henrys liv, han tar sig fram på sitt eget lilla sätt, ålar, rullar & hasar. Han tar sig från sittande till kryp-position väldigt smidigt men sen så planar han ut på mage.. och blir liggandes där - arg.

Men snart så, snart så kryper han skulle jag tro! Men får han välja själv så vill han STÅ, han vill inte sitta nej han ska STÅ och igår kväll så ville han även helt plötsligt gå. Så han trampade på fot för fot, växelvis, steg för steg.. som han aldrig gjort annat. Så söt. Snart är det nog fullrulle här hemma. Jag längtar, ja jag gör faktiskt det för ni vet hur det är med bebisar som vill mer än dom klarar av.. just det - dom blir frustrerade... Så hejja hejja Henry! Snart kan du också krypa, vi får öva i helgen!


Jag måste bara lära mig att stänga dörren ner till källaren. Apropå det så väcktes Patrik imorse av Alice som ville komma upp i vår säng. Det är inget konstigt med det, förutom... att i handen hade hon 2 bananer.. Hon hade alltså gått upp ur sin säng, gått ner för trappan själv, hämtat 2 bananer & gått upp för trappan.. Hm, kanske dax att skaffa en grind till trappan i allafall!

Ha en fin dag!
Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar